Nöjda kunder är en förutsättning för all affärsverksamhet och här får du

höra lite vad Axelions kunder tycker om gjorda insatser.

Varför anlitades Axelion?
Var trött på alla komplicerade säljmodeller – Axelion beskriver säljprocessen på ett enkelt och jordnära sätt, som dessutom funkar mycket bra i säljsituationer.


Hur var genomförandet? Vad tyckte deltagarna?
Mycket väl godkänt! Mycket energi i rummet och väckte deltagarnas intresse.


Vad blev resultatet?
En organisation som förstår säljprocessen mycket bättre än tidigare och har numera en enkel verktygslåda i sitt säljarbete.


Hur var Axelion som utförare?
Claes är en oerhört inspirerande, rolig och samtidigt kravställande person. Han ger mycket energi till sina deltagare.

 

Michael Walmerud

VD

Projektgaranti 

 

Varför anlitades Axelion?

Flexibel, personlig konsult som snabbt förstår och verkligen satte sig in i Oticons verksamhet och verklighet.


Hur var genomförandet?

Vad tyckte deltagarna?

Väl planerade sessioner. Medarbetarna uppskattade mycket att få insikt i hur man som person uppfattas av andra.


Vad blev resultatet?

Hela företaget har även fortsatt att följa upp IDI resultaten och använder erfarenheterna i vår vidare utveckling av verksamheten.


Hur var Axelion som utförare?

Claes har fått mycket högt betyg av våra medarbetare för hans personliga och professionella genomförande

 

Robert Lundgren

VD

Oticon

 

Varför anlitades Axelion?
- Därför att du bemödade om att förstå vad jag behövde. Jag kände mig helt trygg i att du skulle tillgodose mina behov att verkligen bidra till att få våra kontorschefer mer coachande i sitt ledarskap. 

 

Hur var genomförandet? Vad tyckte deltagarna?
- Genom mycket interaktion blev deltagarna engagerade och intresserade. De upplevde att de jobbade med viktiga och relevanta frågor.

 

Vad blev resultatet?
- Entusiastiska och motiverade deltagare och motivation är ju grunden för allt lärande och leder till förändrat beteende.

 

Hur var Axelion som utförare?
- Du är verkligen professionell i din framtoning. Då du själv jobbat i "säljbranschen" förstår du hela tiden var deltagarna befinner sig och blir därmed mycket trovärdig.

 

Jan Backeman

HR

Handelsbanken